eLearning alebo "blended" learning?
Nové formy vzdelávania a ich význam: klasické formy vzdelávania versus formy vzdelávania využívajúce IKT. Je e-learning riešením všetkých vzdelávacích problémov? Filozofia e-learningu: efektívna forma vzdelávania s využitím progresívnych IKT. Organizácia vzdelávania – postup, využitia progresívnych IKT. Motivácia na prvom mieste: príjemné prostredie, netradičné prístupy „dospelý sa chcú hrať“, príklady zo skutočného života, zaradovanie rôznych pracovných situácií, obohatenie o rôzne prvky multimédií (obraz, zvuk, animácie, video...). Aká je úloha pedagóga pri organizácií nových foriem vzdelávania. „Blended learning“ - je riešením? Príklady úspešných e-learningových riešení?
Prihláste sa na ITAPA AI 2025
František Jakab
Univerzitné centrum inovácií, transferu technológií a ochrany duševného vlastnictva
Doc. Ing. František Jakab, PhD.
Absolvoval St. Petersburgsky elektrotechnický inštitút. Od roku 1984 pracuje na Katedre počítačov a informatiky, Technickej univerzity v Košiciach, kde v roku 1998 založil uznávané Laboratórium počítačových sietí. Od roku 1999 koordinuje globálnu vzdelávaciu iniciatívu Sieťový akademický program Cisco na Sloven…