Benchmark elektronických služieb na Slovensku
V centre záujmu oddelenia behaviorálnych inovácií je téma používateľskej kvality elektronických služieb štátu a transformácia myslenia verejnej správy. Transformácia je kľúčová a prináša potrebu štrukturálnych, procesných zmien a zmien v rozmýšľaní zodpovedných orgánov a úradníkov. So zameraním na tieto nevyhnutné zmeny sme pripravili Metodiku používateľsky kvalitných služieb, aktualizovali sme Jednotný dizajn manuál elektronických služieb a vytvorili tzv. benchmark alebo hodnotenie elektronických služieb v kontexte životných situácií z pohľadu používateľa. Hodnotenie predstavuje pracovný nástroj kontinuálneho zlepšovania elektronických služieb z pohľadu používateľa pre všetky zodpovedné osoby. Objektivizácia a reálny pohľad na elektronické služby štátu, nástroj na sebahodnotenie, ale aj konkrétne návody na zlepšenie vo svojom príspevku predstaví vedúca oddelenia behaviorálnych inovácií ÚPVII.
Videozáznam