Ochrana kritického klienta pod útokom
Väčšina spoločností sa pripravuje a buduje ochranu proti generickým útokom prostredníctvom zneužitia známych zraniteľností. Tieto prieniky páchajú útočníci, ktorí necielia na konkrétnu spoločnosť. Ich cieľom je byť úspešný a preniknúť kamkoľvek. Stačia tieto opatrenia aj v prípade, keď chce útočník cielene preniknúť do konkrétnej spoločnosti? Aké sú motivácie útočníkov? Kto sú a ako sa s nimi vysporiadavame? Na konkrétnych prípadoch útokov proti exponovaným klientom uvedieme možnosti ochrany, kde sa prepája digitálny svet s tým fyzickým, kde končí anonymita útočníkov, ktoré inštitúcie vedia pomôcť a ako sú efektívne.
Manažment zraniteľnosti - čo to žerie a ako mi to pomôže? V posledných rokoch sa roztrhlo vrece s odhalenými zraniteľnosťami. Mnohé z nich sú zneužívané nielen malwarom, ale aj pri útokoch. Ukážeme si príklady zraniteľností, ich možné zneužitie, odhaľovanie rôznymi nástrojmi, či technikami. Na konkrétnom príklade si uvedieme systém ich hodnotenia s prioritizáciou a viacerými možnosťami nápravy.