Staňte sa partnerom

Martin Ondrášik

Inova Logic, obchodný manažér

V spoločnosti Inova Logic a sesterskej spoločnosti SEAL IT Services pracuje od roku 2020 ako obchodný manažér pre predaj a starostlivosť o zákazníkov in-house vyvíjaných softvérových aplikácií CDESK Powerful Service Desk a Customer Monitor remote management and monitoring tool. Softvérovo konzultačnej činnosti a procesnej analytike sa venuje od roku 2017, kedy začínal ešte ako konzultant v spoločnosti BE-SOFT. Vyštudoval Podnikovohospodársku fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach.

  • Keď service desk urýchľuje digitalizáciu procesov (7 min)
    Ako môže vyzerať vaša inštitúcia alebo spoločnosť, keď využije potenciál CDESK Service Desk. Okrem efektívnej správy tiketov môžete vďaka nemu tiež automatizovať procesy napojené na ďalšie databázy, sledovať projekty a mať aktuálnu evidenciu majetku. Reálne príklady z nasadení ukážu, aké možnosti systém prináša.
  • Ako nestratiť hlavu a udržať svoj biznis pod kontrolou

    Čo urobiť, aby firma zvládla nečakané výpadky a zmeny bez chaosu? CDESK pomáha udržať biznis v chode. Vďaka prehľadnému spracovaniu požiadaviek, prideleniu zodpovedností a podkladov pre audity dokážete aj v zložitých situáciách reagovať pružne a rozhodovať sa na základe faktov.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným