Európsky rozmer digitálneho vzdelávania v slovenských školách
Socializácia je jeden zo základných pilierov školského vzdelávania. Využívaním nových digitálnych technológii a s tým súvisiacich vzdelávacích stratégií sa vytvárajú nové možnosti, ktoré významne ovplyvňujú osobnosť v sociálnej skupine, ako aj kvalitu sociálnej skupiny v školskom prostredí. Dôležitú rolu v tomto novom technologickom prostredí ale stále zohráva ľudský faktor a tým je učiteľ a jeho žiaci. Kvalitné edukačné a psycho-sociálne kompetencie učiteľ v oblasti problematiky sociálnej podpory osobnosti v procese digitalizácie vzdelávania, vytvárajú predpoklad pre tvorbu kvalitnej sociálnej interakcie v modernom edukačnom prostredí.
Prihláste sa na ITAPA AI 2025
Monika Ružeková
Gymnázium L. Sáru
Zamestnanie: Učiteľ – biológ, geograf
Prax:
Od - do: 2007 – trvá
- učiteľ, Gymnázium, Ul. L. Sáru, Bratislava
Od - do: 2002 – 2006
- odborný asistent, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta
Od - do: 1997 – 2002
- učiteľka, Gymnázium Svätej Rodiny, Bratislava
Od - do: 1996 - 1997
- učiteľ…
Anna Surová Čulíková
VÚDPaP
Vyštudovala Univerzitu Komenského v Bratislave. V profesijnej kariére zastávala riadiace funkcie na Odbore školstva v Bratislave II, v Metodicko-pedagogickeom centre v Bratislave a vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychologie, kde pôsobí aj t.č. ako predseda Riadiaceho výboru národného projektu VÚDPaP. V pedagogickej oblasti sa dlho…