Staňte sa partnerom

Európsky rozmer digitálneho vzdelávania v slovenských školách

Anna Surová Čulíková - Predseda Riadiaceho výboru národného projektu, VÚDPaP · Monika Ružeková - pedagóg, Gymnázium L. Sáru ·

Socializácia je jeden zo základných pilierov školského vzdelávania. Využívaním nových digitálnych technológii a s tým súvisiacich vzdelávacích stratégií sa vytvárajú nové možnosti, ktoré významne ovplyvňujú osobnosť v sociálnej skupine, ako aj kvalitu sociálnej skupiny v školskom prostredí. Dôležitú rolu v tomto novom technologickom prostredí ale stále zohráva ľudský faktor a tým je učiteľ a jeho žiaci. Kvalitné edukačné a psycho-sociálne kompetencie učiteľ v oblasti problematiky sociálnej podpory osobnosti v procese digitalizácie vzdelávania, vytvárajú predpoklad pre tvorbu kvalitnej sociálnej interakcie v modernom edukačnom prostredí.

Monika Ružeková

Gymnázium L. Sáru
Zamestnanie: Učiteľ – biológ, geograf     Prax:        Od - do: 2007 – trvá - učiteľ, Gymnázium, Ul. L. Sáru, Bratislava Od - do: 2002 – 2006 - odborný asistent, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta     Od - do: 1997 – 2002 - učiteľka, Gymnázium Svätej Rodiny, Bratislava     Od - do: 1996 - 1997 - učiteľ…

Anna Surová Čulíková

VÚDPaP
Vyštudovala Univerzitu Komenského v Bratislave. V profesijnej kariére zastávala riadiace funkcie na Odbore školstva v Bratislave II, v Metodicko-pedagogickeom centre v Bratislave a vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychologie, kde pôsobí aj t.č. ako predseda Riadiaceho výboru národného projektu VÚDPaP. V pedagogickej oblasti sa dlho…
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným