Návrh IS riadenia sociálnych dávok (IS RSD)
IS RSD je riešený v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti a pokrýva časť služieb eGovernmentu v sociálnej oblasti. Cieľom projektu je poskytnutie elektronických služieb pre styk občanov s úradmi práce, sociálnych vecí a rodiny, ktoré umožnia občanovi prostredníctvom internetu podávať žiadosti o sociálne dávky, získavať informácie o postupe v procese rozhodovania o žiadosti, prezerať si zoznamy vyplatených dávok a pod. IS RSD prispeje k zefektívneniu konania o sociálnych dávkach vďaka automatizácii procesu riadenia žiadostí o sociálne dávky od ich podania, cez automatizované získavanie relevantných vstupných údajov z iných informačných systémov, posúdenie nároku na dávku, až po výpočet jej výšky a vyplatenie žiadateľovi. Vďaka zavedeniu elektronických rozhodnutí v konaní o sociálnych dávkach sa zredukuje množstvo papierovej komunikácie.