Zvyšovanie kvality a rozvíjanie inovácií podľa modelu CAF 2002
Pre analýzu vlastnej organizácie a iniciovanie procesu trvalého zlepšovania slúži metodika podľa Modelu CAF 2002. Ide o spoločný systém hodnotenia kvality, ktorý nadväzuje na celý rad aktivít zameraných na rozvoj kvality, ktoré prebiehali v štátnej správe počas minulých rokov.
Cieľom týchto iniciatív je, aby sa štátne organizácie vo väčšej miere zameriavali na riešenie svojich úloh v prospech zákazníka – občana, aby boli zároveň atraktívne a umožňovali zamestnancom rozvíjať sa. Nástroj samohodnotenia umožňuje uskutočniť zlepšovanie a rozvíjanie v aktívnej spolupráci vrcholového manažmentu a zamestnancov. Softvérová aplikácia CAF slúži na zvýšenie efektívnosti jednotlivých nástrojov s možnosťou porovnávania rôznych organizácii aj v rámci EU.
Cieľom týchto iniciatív je, aby sa štátne organizácie vo väčšej miere zameriavali na riešenie svojich úloh v prospech zákazníka – občana, aby boli zároveň atraktívne a umožňovali zamestnancom rozvíjať sa. Nástroj samohodnotenia umožňuje uskutočniť zlepšovanie a rozvíjanie v aktívnej spolupráci vrcholového manažmentu a zamestnancov. Softvérová aplikácia CAF slúži na zvýšenie efektívnosti jednotlivých nástrojov s možnosťou porovnávania rôznych organizácii aj v rámci EU.
Prihláste sa na ITAPA AI 2025
Milan Mindek
Ing. Milan Mindek
Odborná prax:
1993 - súč.: PosAm, spol. s r.o.
- account manažér, projektový manažér, riaditeľ obchodnej skupiny Štátna správa
- zodpovednosť za obchodné výsledky, rozvoj doménových znalostí, integrácia riešení kancelárskych informačných systémov
- produktový manažér
1990 - 1993: Želing, a.s. Bratislava
- HW špecial…