Princíp „jedenkrát a dosť“ vo verejnej správe

/ Keynote
V priebehu rokov 2018 - 2021 sa sústredíme na viditeľné zlepšenia eGov služieb pre občanov a podnikateľov, prioritizujeme služby, ktoré najviac zaťažujú občanov a podnikateľov. Zameriame sa na odstraňovanie bariér širšieho využívania elektronických služieb, vytvorenie príjemnejšieho užívateľského rozhrania, správu referenčných údajov a najmä na kvalitu dát. Elektronické služby ako platby cez internet, výpisy z registrov, dostupnosť cez mobil, prehľadnejšie vyhľadávanie, jednoduchá navigácia službami, manuály, príučky, on- line sprievodcovia službami ako aj možnosť sťažovať  sa a poskytnúť spätnú väzbu sú veci, ktoré môžu občania a podnikatelia očakávať v najbližšom období a slovensko.sk je a bude brána, kde sa občan z jedného bodu dostane k službám, ktoré potrebuje v danej životnej situácii riešiť. Na strane štátu, orchestrácia a integrácia procesov prinesie automatizáciu a zrýchlenie a naším zámerom je aj aktívne využitie možností AI v oblasti business analytiky a Blokchain. Prezentácia predstaví, v ktorej fáze tohto procesu sa nachádzame, aké projekty máme schválené, na ktoré čakáme, ako zvládneme  problematiku bezpečnosti  a ochranu osobných údajov a akú legislatívu k tomu potrebujeme prijať, aká je časová postupnosť a riziká tohto procesu. 
 

 
Prihláste sa na Medzinárodný kongres ITAPA 2021: Ako sa stať najlepším?

Odporúčaní spíkri

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným