Staňte sa partnerom

V čom spočíva skutočná inovatívnosť digitálneho vzdelávania

/ Prednáška
Prečo by vám prednáška nemala uniknúť
Na prednáške sa dozviete, že  inovácie vyplývajúce z digitálneho vzdelávania  siahajú ďaleko  za prosté využívanie počítačov pri vyučovaní.

 
Anotácia:  
Digitálne vzdelávanie nie je iba o pôsobivom vizuále, top nástrojoch,  kompatibilite s najmodernejšími štandardmi a adaptívnom dizajne.  Inovácia spočíva v príležitostiach, ktoré prináša pre všetkých účastníkov vzdelávacieho ekosystému  - v tomto prípade systému odborného vzdelávania na Slovensku . Cieľom tejto inovácie je pomôcť učiteľovi spraviť hodinu zaujímavejšou, zamestnávateľovi definovať vedomosti, ktoré očakáva od absolventov odborných škôl a študentom zvýšiť šance získať po ukončení školy kvalifikované zamestnanie. Požiadavky zúčastnených pretavené do obsahu umožnia podporiť zásadnú zmenu v oblasti odborného vzdelávania.

Prednášajúci:
Oskar Kadlec sa venuje v spoločnosti Atos projektom zameraným na oblasť  vzdelávania. Využíva pri tom svoje viac ako 19 ročné skúsenosti získané v prostredí projektov veľkých informačných systémov doma aj v zahraničí.


Oskar Kadlec

ATOS
Oskar Kadlec je skúsený profesionál v oblasti elektronizácie zdravotníctva s 18 ročnými skúsenosťami z oblasti analýzy, návrhu architektúry, vývoja a nasadenia veľkých informačných systémov na národnej ako aj medzinárodnej úrovni. V roly konzultanta NCZI pre oblasť sémantickej interoperability a vedúceho tímu zameraného na cezhraničné poskytovanie urgentnej zdravotnej starostlivosti sa podieľal na realizácii najväčšieho európskeho e-Health projektu epSOS (Inteligentné otvorené služby pre európskych pacientov). V minulosti pracoval ako projektový manažér v organizácii IHTSDO (International Health Terminology Standards Development Organisation) v Kodani pri vývoji klinickej terminológie SNOMED-CT. V spoločnosti Atos v minulosti pracoval…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies