Staňte sa partnerom

Keď service desk urýchľuje digitalizáciu procesov (7 min)

Martin Ondrášik - obchodný manažér, Inova Logic ·

Ako môže vyzerať vaša inštitúcia alebo spoločnosť, keď využije potenciál CDESK Service Desk. Okrem efektívnej správy tiketov môžete vďaka nemu tiež automatizovať procesy napojené na ďalšie databázy, sledovať projekty a mať aktuálnu evidenciu majetku. Reálne príklady z nasadení ukážu, aké možnosti systém prináša.

Martin Ondrášik

Inova Logic
V spoločnosti Inova Logic a sesterskej spoločnosti SEAL IT Services pracuje od roku 2020 ako obchodný manažér pre predaj a starostlivosť o zákazníkov in-house vyvíjaných softvérových aplikácií CDESK Powerful Service Desk a Customer Monitor remote management and monitoring tool. Softvérovo konzultačnej činnosti a procesnej analytike sa venuje od …

Odporúčaní spíkri

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným