Staňte sa partnerom

Omnichannel a e-služby v Dr. Max: Spojenie odbornosti a pohodlia pre zákazníkov

Jaroslav Kypr - , Dr. MAX ·

Ako sa digitálne technológie uplatňujú v lekárňach Dr. Max? Predstavíme vám omnichannel prístup k voľnopredajnému sortimentu, ktorý spája výhody online nakupovania s odborným poradenstvom či už online alebo v lekárni. Priblížime e-služby, ktoré zefektívňujú procesy a zlepšujú starostlivosť o pacientov a zákazníkov. Dozviete sa viac o inovácii rezerváciách liekov na lekársky predpis, ktoré zvyšujú ich dostupnosť a zrýchľujú liečbu.

Pacient sa mení a s ním aj lekárenstvo: digitálne návyky presúvajú časť starostlivosti do online priestoru. Cieľom je prepojiť kamenné a internetové lekárne tak, aby človek získal lieky aj poradenstvo rýchlo, bezpečne a pohodlne.

Pacient sa mení: demografia a návyky

Dopyt po lekárenských službách rastie približne do 50. roku života, potom sa mierne stabilizuje a po 55-ke výrazne stúpa. V kamenných lekárňach tvorí populácia nad 55 rokov približne 60 percent, zatiaľ čo v internetových je to len niečo vyše pätiny. Online priestor si teda prirodzene osvojujú mladší ľudia, no pozitívne je, že aj starší čoraz lepšie používajú internet a mobilné technológie. Preto hľadáme spôsoby, ako komfortne prepájať „kameň“ s moderným elektronickým svetom.

Čítať viac

Jaroslav Kypr

Dr. MAX
V minulosti zastával pozíciu finančného riaditeľa v spoločnostiach pôsobiacich v oblasti telekomunikácií a logistiky. Má niekoľkoročné skúsenosti v oblasti riadenia a projektového manažmentu na medzinárodnej úrovni, kde pôsobil nielen v Európe, ale aj v Južnej a Juhovýchodnej Ázii. Od roku 2020 je súčasťou Dr.Max Holding SK a.s., ktorá zastrešuj…

Odporúčaní spíkri

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným