Staňte sa partnerom

Cesta za spokojným pacientom pomocou integrovaného systému pre nemocnice najvyššieho štandardu

Attilla Pósa - , Hospitality Medical ·

Hospitality Medical ponúka smart riešenia pre nemocnice najvyššieho štandardu. Prepája zdravotnícky personál s pacientom a jeho rodinou a pomáha tak zefektívniť komunikáciu a spokojnosť pacienta. Okrem toho umožňuje nemocniciam zlepšiť riadenie pracovných procesov, šetriť čas a optimalizovať zdroje, čo vedie k efektívnejšiemu a personalizovanejšiemu prístupu ku každému pacientovi.

Inovácia v zdravotníctve má podľa Attilu Pošu jednoduchý cieľ: pokojnejší a informovaný pacient. Nový systém stavia pacienta na prvé miesto a pomocou známych technológií spríjemňuje pobyt v nemocnici. Zároveň odľahčuje personál od časti informačných povinností a prináša štandard služieb pripomínajúci moderné hotely.

Problémy, ktoré trápia pacienta aj personál

Tím najprv pomenoval bariéry: strach, neistota a nedostatok zrozumiteľných informácií. Pacient nepozná prostredie, nerozumie plánovanému zákroku a tápa v dennom harmonograme. Zákon pritom ukladá zdravotníkom informačnú povinnosť, no tí často bojujú s nedostatkom času a administratívou. Cieľom riešenia je preto znížiť úzkosť pacienta, poskytnúť mu jasné, dostupné informácie a uvoľniť ruky personálu pre samotnú medicínu.

Čítať viac

Attilla Pósa

Antik, Hospitality Medical
Attilla Pósa je výkonný riaditeľ technologickej spoločnosti Antik, ktorá sa špecializuje na digitalizáciu a inovatívne technologické riešenia. S dlhoročnými skúsenosťami v implementácii smart IT riešení pomáha organizáciám zlepšovať zákaznícky servis, riadiť súlad s reguláciami a zvyšovať efektivitu prostredníctvom inovatívnych prístupov. 

Odporúčaní spíkri

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným