Cesta za spokojným pacientom pomocou integrovaného systému pre nemocnice najvyššieho štandardu
Hospitality Medical ponúka smart riešenia pre nemocnice najvyššieho štandardu. Prepája zdravotnícky personál s pacientom a jeho rodinou a pomáha tak zefektívniť komunikáciu a spokojnosť pacienta. Okrem toho umožňuje nemocniciam zlepšiť riadenie pracovných procesov, šetriť čas a optimalizovať zdroje, čo vedie k efektívnejšiemu a personalizovanejšiemu prístupu ku každému pacientovi.
Inovácia v zdravotníctve má podľa Attilu Pošu jednoduchý cieľ: pokojnejší a informovaný pacient. Nový systém stavia pacienta na prvé miesto a pomocou známych technológií spríjemňuje pobyt v nemocnici. Zároveň odľahčuje personál od časti informačných povinností a prináša štandard služieb pripomínajúci moderné hotely. Tím najprv pomenoval bariéry: strach, neistota a nedostatok zrozumiteľných informácií. Pacient nepozná prostredie, nerozumie plánovanému zákroku a tápa v dennom harmonograme. Zákon pritom ukladá zdravotníkom informačnú povinnosť, no tí často bojujú s nedostatkom času a administratívou. Cieľom riešenia je preto znížiť úzkosť pacienta, poskytnúť mu jasné, dostupné informácie a uvoľniť ruky personálu pre samotnú medicínu.Problémy, ktoré trápia pacienta aj personál