Staňte sa partnerom

Zmena prístupu k občanovi je zmenou vlastného myslenia (Príprava Klientskeho centra Mestského úradu v Trenčíne)

/ Prednáška

Renáta Kaščáková

narodená 28. 10. 1965Absolventka Filozofickej fakulty UK v Bratislave, odbor prekladateľstvo-tlmočníctvo (anglický jazyk, taliansky jazyk).Do roku 2003 pôsobila ako tlmočníčka a prekladateľka v slobodnom povolaní, s častým zameraním na zahraničné vzťahy samospráv. Ako zamestnanec pôsobí vo verejnej správe od roku 2003, kde nastúpila ako vedúca kancelárie primátora mesta Trenčín. Podieľala sa výkonne na príprave a zavedení organizačných zmien vedúcich k vzniku Klientskeho centra a procesného riadenia činností mestského úradu.Od novembra 2004 vedie záležitosti komunikácie a marketingu mesta, od mája 2005 otázky marketingu, zahraničných vzťahov a cestovného ruchu, vyčlenené v organizačnej štruktúre mesta samostatne pod útvar marketingu MsÚ.…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies