Michal Jandura
Počas svojho 23 ročného pôsobenia vo firme Slovanet, a.s. prešiel rôznymi obchodnými a manažérskymi pozíciami. Aktuálne pôsobí na pozícii vedúceho tímu starostlivosti o kľúčových zákazníkov, kde sa starajú o najväčších zákazníkov prevažne z oblasti štátnej a verejnej správy, či samosprávy. Zároveň sa podieľa na vytváraní portfólia služieb pre firemných zákazníkov.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case
-
Prezentácia
-
Centrum riadenia kybernetickej bezpečnosti ako služba pre zdravotnícke organizácie (SOCaaS)
Môže SOCaaS zmeniť spôsob, akým zdravotnícke organizácie pristupujú ku kybernetickej bezpečnosti? Odpoveď na túto otázku a viac sa dozviete v tomto panely.