Staňte sa partnerom

Michal Jandura

SLOVANET, Tím líder tímu starostlivosti o kľúčových zákazníkov
Počas svojho 23 ročného pôsobenia vo firme Slovanet, a.s. prešiel rôznymi obchodnými a manažérskymi pozíciami. Aktuálne pôsobí na pozícii vedúceho tímu starostlivosti o kľúčových zákazníkov, kde sa starajú o najväčších zákazníkov prevažne z oblasti štátnej a verejnej správy, či samosprávy. Zároveň sa podieľa na vytváraní portfólia služieb pre firemných zákazníkov.
  • Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case
  • Prezentácia
  • Centrum riadenia kybernetickej bezpečnosti ako služba pre zdravotnícke organizácie (SOCaaS)
    Môže SOCaaS zmeniť spôsob, akým zdravotnícke organizácie pristupujú ku kybernetickej bezpečnosti? Odpoveď na túto otázku a viac sa dozviete v tomto panely.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies