Eva Sabajová
Špecializuje sa na stratégiu digitálneho zdravia, telemedicínu, sémantickú interoperabilitu, klinickú terminológiu a klasifikačné systémy.
V Národnom centre zdravotníckych informácií pracuje na pozícii analytika interoperability eHealth (2019 - súčasnosť). Pracuje na implementácii medzinárodných sémantických štandardov v eHealth na národnej úrovni. Je zástupkyňa medzinárodného členského fóra SNOMED, Focal Point ICD 11, špecialista WHO Family of Classifications a koordinátor Národného kontaktného bodu pre eHealth (SK).
Predtým pracovala na pozícii vedúcej call centra a servisu v Národnom centre zdravotníckych informácií, kde bola zodpovedná za riadenie národného call centra a helpdesku na vybavovanie požiadaviek zdravotníckych profesionálov v súvislosti so službami eHealth.
Skúsenosti získala v spoločnosti Siemens ako vedúca kompetenčného centra, kde pracovala v rokoch 2000 - 2012. Zodpovedala za zmluvné podmienky, konkrétne čas a kvalitu, plánovanie nákladov a controlling, definovanie štruktúry rozpisu práce, hodnotenie a riadenie rizík, rozvoj vzťahov so zákazníkmi a partnermi, manažment reklamácií, manažment požiadaviek a reportovanie dosiahnutých výsledkov o spoločnosti Siemens a manažmente zákazníkov.
V Národnom centre zdravotníckych informácií pracuje na pozícii analytika interoperability eHealth (2019 - súčasnosť). Pracuje na implementácii medzinárodných sémantických štandardov v eHealth na národnej úrovni. Je zástupkyňa medzinárodného členského fóra SNOMED, Focal Point ICD 11, špecialista WHO Family of Classifications a koordinátor Národného kontaktného bodu pre eHealth (SK).
Predtým pracovala na pozícii vedúcej call centra a servisu v Národnom centre zdravotníckych informácií, kde bola zodpovedná za riadenie národného call centra a helpdesku na vybavovanie požiadaviek zdravotníckych profesionálov v súvislosti so službami eHealth.
Skúsenosti získala v spoločnosti Siemens ako vedúca kompetenčného centra, kde pracovala v rokoch 2000 - 2012. Zodpovedala za zmluvné podmienky, konkrétne čas a kvalitu, plánovanie nákladov a controlling, definovanie štruktúry rozpisu práce, hodnotenie a riadenie rizík, rozvoj vzťahov so zákazníkmi a partnermi, manažment reklamácií, manažment požiadaviek a reportovanie dosiahnutých výsledkov o spoločnosti Siemens a manažmente zákazníkov.
Prihláste sa na Jarná ITAPA 2024
-
1on2 rozhovor | ITAPA HEALTH & CARE 2024
-
DISKUSIA „Zdravé dáta: prečo ich potrebujeme?" 2. časť | Jesenná ITAPA 2022
Eva Sabajová, Národné centrum zdravotníckych informácií
Martin Smatana, analytik
Petra Zappe, AmCham
VIDEOZÁZNAM