Alena Kanabová

Accenture Advanced Technology Center in Central Europe , Health and Public Services Industry Lead
Alena Kanabová počas svojej viac ako 20-ročnej kariéry v globálnej poradensko-technologickej firme Accenture pracovala na množstve projektov pre klientov z odvetví telekomunikácií, bankového sektora a utilít, primárne na transformačných programoch spojených s implementáciou technologických riešení. Momentálne zastrešuje projekty dodávané pre klientov z verejného sektora  v rámci regionálneho technologického centra Accenture, ktoré zamestnáva stovky technologických špecialistov na Slovensku, v Česku, Maďarsku a Rumunsku. Zároveň je riaditeľkou pre firemnú spoločenskú zodpovednosť lokálnej pobočky Accenture na Slovensku, kde vedie Radu pre firemné občianstvo a riadi programy s pozitívnym dopadom na komunitu. V rámci tejto role a tiež súkromne sa angažuje v podpore zmien vzdelávania na Slovensku a podpore diverzity a inklúzie v pracovnom prostredí, s dôrazom na zvýšenie podielu žien v IT sektore. Zastupuje Accenture v Rade riaditeľov Americkej obchodnej komory na Slovensku a je členkou správnej rady neziskových vzdelávacích organizácií Teach for Slovakia a I AMbitious.  
Prihláste sa na Jarná ITAPA 2022
  • Program koordinátorov digitálnych kompetencií   |   Medzinárodný kongres ITAPA 2021: Ako sa stať najlepším?

    Program koordinátorov digitálnych kompetencií: Spojenie technologických firiem pre rozvoj digitálnych kompetencií a efektívne využívanie digitálnych nástrojov vo vzdelávaní 

    Program koordinátorov digitálnych kompetencií je unikátnym príkladom toho, ako je možné vytvoriť fungujúci ekosystém firiem, neziskových organizácií a zástupcov pedagogickej sféry, pre realizáciu kvalitného vzdelávacieho programu zameraného na rozvoj digitálnych kompetencií učiteľov aj žiakov a podporu digitálnej transformácie škôl. Ambíciou programu je cez vyškoleného učiteľa – koordinátora digitálnych kompetencií - prinášať na školy  inovatívne a praktické metódy výučby s využitím technológií. Koordinátor by mal zároveň poskytovať podporu a pomáhať svojim kolegom v aplikovaní týchto nástrojov do vyučovacieho procesu bez ohľadu na vyučovaný predmet a pomôcť im zlepšiť ich vlastné digitálne zručnosti. Súčasťou role koordinátora je tiež prispieť k skvalitneniu výučby informatiky a rozvoju digitálnych zručností samotných žiakov, cez využívanie inovatívnych nástrojov a metodík na výučbu informatiky a programovania. V neposlednom rade je cieľom programu budovať komunitu učiteľov pre dlhodobé zdieľanie znalostí a vzájomnú podporu. 

    VIDEOZÁZNAM

     
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným