Staňte sa partnerom

Roman Jaroš

DATALAN , riaditeľ divízie inovácie
Roman Jaroš je v IT branži známy ako špičkový odborník so zameraním na elektronizáciu verejnej správy. Disponuje technologickým know-how, získaným počas 25 rokov vo viacerých softvérových spoločnostiach, kde sa venoval návrhu a rozvoju inovatívnych riešení a produktov. Doma je aj v developingu DMS a ECM systémov, a ovláda niekoľko programátorských jazykov. V rámci pôsobenia v spoločnosti DATALAN zastrešoval viacero rozsiahlych projektov informatizácie štátnych inštitúcií, a v súčasnosti vedie novootvorenú divíziu Inovácií.



 
  • Otvárame pre vás moderný úrad   |   Medzinárodný kongres ITAPA 2021: Ako sa stať najlepším?
    Úrady na Slovensku môžu už čoskoro využívať moderné riešenie, ktoré prináš víziu modernizácie do reálnej praxe. Ide o ucelené a zároveň škálovateľné riešenie postavené na technologických nástrojoch, ktoré zabezpečia elektronizáciu akejkoľvek agendy a modernizáciu procesov každého úradu. Postupným zavádzaním moderných elektronických služieb je úrad schopný zefektívniť vnútorné procesy ako aj elektronizovať agendu a ponúknuť tak klientom – občanom vyššiu úroveň služieb. Absolútnym výsledkom je zavedenie proaktívnych služieb zo strany úradu, čím sa dosiahne výrazné zjednodušenie vybavenia rôznych životných situácií občanov.

    Riešenie pozostáva z viacerých funkčných a v praxi overených modulov – tvorba a správa elektronických formulárov, ich publikovanie na portáli životných situácií, previazanosť s integráciami CSRÚ, vrátane interných integrácií na registratúru a agendové systémy úradu. Moderný komponent mobilnej aplikácie dokáže priblížiť úrad k občanom, ktorí môžu byť priebežne informovaní o stave vybavovania jednotlivých podaní. Využitie mobilnej aplikácie na sprostredkovanie informácií z agendových systémov úradu priamo do smartfónu občana je jedna z najväčších požiadaviek modernej digitálnej doby.

     
  • Otvárame pre vás moderný úrad   |   Medzinárodný kongres ITAPA 2021: Ako sa stať najlepším?
    Úrady na Slovensku môžu už čoskoro využívať moderné riešenie, ktoré prináš víziu modernizácie do reálnej praxe. Ide o ucelené a zároveň škálovateľné riešenie postavené na technologických nástrojoch, ktoré zabezpečia elektronizáciu akejkoľvek agendy a modernizáciu procesov každého úradu. Postupným zavádzaním moderných elektronických služieb je úrad schopný zefektívniť vnútorné procesy ako aj elektronizovať agendu a ponúknuť tak klientom – občanom vyššiu úroveň služieb. Absolútnym výsledkom je zavedenie proaktívnych služieb zo strany úradu, čím sa dosiahne výrazné zjednodušenie vybavenia rôznych životných situácií občanov.

    Riešenie pozostáva z viacerých funkčných a v praxi overených modulov – tvorba a správa elektronických formulárov, ich publikovanie na portáli životných situácií, previazanosť s integráciami CSRÚ, vrátane interných integrácií na registratúru a agendové systémy úradu. Moderný komponent mobilnej aplikácie dokáže priblížiť úrad k občanom, ktorí môžu byť priebežne informovaní o stave vybavovania jednotlivých podaní. Využitie mobilnej aplikácie na sprostredkovanie informácií z agendových systémov úradu priamo do smartfónu občana je jedna z najväčších požiadaviek modernej digitálnej doby.

    VIDEOZÁZNAM

     
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies