Staňte sa partnerom

Elektronizácia služieb miest „eMestá“

Ministerstvo financií SR vyhlásilo výzvu Elektronizácia služieb miest - "eMestá", kód: OPIS-2013/1.2/05, zameranú na elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na regionálnej a miestnej úrovni.

Cieľom projektov, ktoré budú realizované v rámci tejto výzvy je zmeniť súčasný stav poskytovania služieb samospráv na takú úroveň, ktorá významne znižuje administratívnu záťaž občana, podnikateľa a samospráv, vrátane pracovníkov vykonávajúcich jednotlivé úkony. Hlavným zámerom týchto projektov má byť elektronizácia tej časti služieb samosprávy, ktoré sú považované za jej originálne kompetencie.         

Cieľom výzvy resp. projektov v rámci tejto výzvy je sprístupnenie elektronických služieb miest a zabezpečenie ich všeobecnej použiteľnosti. Vďaka tejto výzve si jednotlivé mestá s ohľadom na aktuálny stav ich informačných systémov vyberú unikátnu kombináciu služieb (z povinných a voliteľných služieb), pričom dôraz sa kladie na dobudovanie architektúry, ktorá bude odzrkadľovať ich vlastnú koncepciu poskytovania eGov služieb. Elektronizácia procesov bude realizovaná v oblastiach miestnych daní (napr. služba: Platenie miestnych daní, Podávanie daňového priznania k dani z nehnuteľností), poplatkových povinností (Platenie miestneho poplatku za komunálne odpady a drobné stavby), pripomienkovania návrhov nariadení či investičných zámerov miest.
Plánované zapojenie partnerov iba v prípade mesta Košice.         

Celková maximálna indikatívna suma vyčlenená na túto výzvu predstavuje 50 mil. EUR. Maximálna výška príspevku na jednu žiadosť o NFP v rámci výzvy je 4,5 mil. EUR a zároveň minimálna výška príspevku na jednu žiadosť o NFP v rámci výzvy je 10 tis. EUR. Každý oprávnený žiadateľ môže predložiť najviac jednu žiadosť o NFP. Dátum uzávierky tejto výzvy je 18.07.2013.

Zdroj a ďalšie informácie: informatizacia.sk
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies