Staňte sa partnerom

Proklientská a transparentná verejná správa - ako to dosiahnuť?

/ Prednáška
Cieľom prezentácie "Proklientská a transparentná verejná správa - ako to dosiahnuť?" je poukázať na niektoré kľúčové aktivity respektíve opatrenia na základe ktorých sa verejná správa na Slovensku bude postupne transformovať na proklientsky orientovanú, transparentnú, poskytujúcu svoje služby rýchlo, efektívne a kvalitne, v záujme podpory udržateľného rastu, tvorby pracovných miest a sociálnej inklúzie.

 

Adrián Jenčo

Ministerstvo vnútra SR
Od roku 2012 je generálnym riaditeľom sekcie verejnej správy MV SR. Predtým pôsobil na viacerých manažérskych pozíciách v nadnárodných spoločnostiach v oblasti IT a poskytovania zákazníckych služieb.  
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies